•Completarea la zi a registrului de evidență a salariaților; •Redactarea și înregistrarea în REVISAL a contractelor individuale de muncă; •Întocmirea, verificarea și completarea dosarelor de personal; •Redactarea și înregistrarea de către un specialist salarizare a actelor privind modificarea sau încetarea contractelor individuale de muncă: acte adiționale, fișe pontaj, convenții, înștiințări, fișe de lichidare, acte de informare; •Gestionarea bazei de date a angajaților; •Completarea și actualizarea informațiilor privitoare la persoanele aflate în întreținere (contracte de muncă, fișe de pontaj); •Evidența mișcărilor de personal; •Adminstrarea contractelor de muncă; •Eliberarea adeverințelor necesare salariaților; •Întocmirea actelor necesare în vederea încetării/ suspendării contractelor de muncă; •Întocmirea actelor adiționale la contractele individuale de muncă. •Preluarea si verificarea documentelor primare (fise de pontaj, certificate, decizii); •Calcularea drepturilor salariale si a taxelor datorate catre institutiile statului, depunerea declaratiilor conform legislatiei in vigoare; •Întocmirea , inregistrarea si comunicarea statelor de salarii; •Completarea informatiilor privind zilele de concediu efectuate (concediu de odihna, medical, fara plata, cu plata, maternal); •Întocmirea ordinelor de plata (suport hârtie sau on-line) pentru contributiile aferente.